1.1 Kiinnostuminen somaestetiikasta ja viitekehyksen tarkentuminen
1.3 Kirjallisen työn rakenne ja yhteenveto
2.1 Haastattelut ja tanssijoiden kirjoittamat tekstit kontakti-improvisaation arvojen jäsentäjinä
2.2 Taiteelliset työt kontakti-improvisaation arvojen kokemuksellisina jäsentäjinä
3.2 Soman käsite
3.2.1 Kokemus
3.2.2 Tapa
3.2.3 Tilanne
3.2.4 Jatkuvuus
3.4 Somaattinen läsnäolo
3.4.1 Sisäinen avaruus
3.4.2 Värisevä läsnäolo
3.4.3 Kehon keskilinja
3.5 Somaesteettisen esityksen ominaisuuksia ja piirteitä
3.6 Representaation problematiikka somaesteettisen esityksen kehyksessä
4.1 Kontakti-improvisaation historiaa
4.2 Kontakti-improvisaation harjoittelusta ja käytänteistä
4.3 Haastatteluiden myötä jäsentyneet arvot
4.3.1 ”Small Dance”
4.3.2 Ei-tietäminen
4.3.2.1 Kehällinen tila ja ei-tietäminen
4.3.3 Aistiminen
4.3.4 Kuunteleminen
4.3.5 Jaetun kehon painon kanssa liikkuminen ja maa-yhteys
4.3.6 Kosketus
4.3.7 Kehotietoisuuteen liittyvä seksuaalisuuden kokemus
4.3.8 Tanssijoiden välinen yhteyden kokemus
4.3.9 Luottamus
4.3.10 Tanssiminen sisään ja ulos kontaktista
5.1 Round Robin Project -teoksen kuvailua
5.2 Tanssijoiden kokemuksia
5.2.1 Kehotietoisuuden kokemuksia ”small dance” -harjoitteessa
5.2.2 Ei-tietämisen kokemus ja liikkeessä ajattelu
5.2.3 Aistiva ohjautuminen tanssiessa
5.2.4 Kuunteleva tapa olla kehossa
5.2.5 Kosketus ja katse
5.2.6 Tanssiminen sisään ja ulos kontaktista sekä intention ymmärtäminen osana kokemusta
5.2.7 Seksuaalisuuden ja yhteyden kokemus ”kuin värisevä läsnäolo”
5.2.8 Yhteys ja samuuden kokemus
5.2.9 Luottamus
5.3 Katseessa olemisen kokemus, sallivuus ja improvisaatio
5.3.1 Empaattinen tapa katsoa
5.4 Havaintoja joita nousi Round Robin Project -prosessin aikana
6.1 Inner Landscape -teoksen kuvailua
6.2 Tanssijoiden kokemuksia
6.2.1 Nykyhetken ja muiden läsnäolon hyväksyminen
6.2.2 Ajan antaminen intiimille hetkelle
6.2.3 Katseen antama tuki ja läsnäolo
6.2.4 Intiimin tilan havainnoiminen
6.2.5 Intiimi kokemus ja hengitys
6.2.6 Esiintyjän katse yleisöön ja katseen kautta tuleva hyväksyntä
6.2.7 Kehon tarve
6.2.8 Häpeä
7.1 Spherical Space -teoksen kuvailua
7.2 Tanssijoiden kokemuksia
7.2.1 Vauhti
7.2.2 Hitaus
7.2.3 Jatkuvuus ja syklit
7.2.4 Katseessa oleminen
7.2.4.1 Kosketus katsottuna ollessa
7.2.4.2 Jännittäminen ja epävarmuuden sietäminen
7.2.4.3 Itsensä asettaminen objektiksi – miellyttäminen
7.2.5 Ei-tietäminen
7.2.6 Ympäristöstä tulevat ärsykkeet ja niiden yhteys somaattisiin kokemuksiin
7.2.7 Esityksen puolistrukturoitu rakenne